Crunchy en Nibbit

Crunchy ( 1e foto links) is een verlegen, afwachtende kater. Hij let heel erg op wat zijn broertje Nibbit doet en ook wat zijn 2 nieuwe zussen doen. Als Crunchy naar de bak is geweest om zijn behoefte te doen, komt hij daarna al miauwend naar ons toe om ons dit mede te delen. Hij slaapt het liefst bij zijn broer Nibbit of bij zijn nieuwe zusje Teddy, maar ook zijn oudere zus Felix vind hij heel lief. In het begin vond hij handen heel eng, en ook optillen of kusjes geven vond hij maar niks, maar langzamerhand begint hij te wennen en komt hij nu zelf voor kriebels. Hij zit het liefst in de wasbak te wachten tot de kraan aangaat, maar hij snapt nog niet hoe hij dan water moet drinken en wordt dan helemaal nat. Crunchy is inmiddels gecastreerd en dat heeft zeker geholpen met zijn aanhankelijkheid. Elke dag gaat het beter met hem, dus met geduld zullen wij een heel eind met hem komen en wordt het vanzelf ook een schoot kat.

Nibbit ( 1e foto rechts) is een echte dondersteen, maar super lief en aanhankelijk en voor niets bang. Nibbit was vanaf de eerste minuut al helemaal thuis en zat savonds al bij mij op schoot. Het is een echte dondersteen en een grote dief. Hij steelt alles wat in zijn bek past: pennen, haarbandjes, heel brood in zak etc. We moeten echt alles opbergen want hij steelt het en rent dan onder het bed (dat is zijn verzamel plek). Hij is ook meestal degene die begint met de zoomies en ongein. Hij is super lief, vind niks een probleem (optillen, aaien, kusjes) en als er visite komt zit hij er altijd bij. Nibbit vind de stofzuiger geweldig en maakt er een spelletje van en hij is verliefd op de wasmachine. Snachts ligt hij het liefst onder de dekens bij ons.

Crunchy en Nibbit