Kellie

Toen wij Kellie bij ons uit haar reismandje lieten stoof zij direct onder de bank. Daar heeft zij vervolgens 4 uur gezeten. Wij hebben haar gelaten en op een gegeven moment kwam zij – toch nieuwsgierig – onder de bank vandaan en heeft de gehele kamer geïnspecteerd. Daarna sprong zij bij ons op de bank en kroop zij luid spinnend tegen ons aan.

Inmiddels is zij ruim 4 maanden bij ons en leren wij elkaar steeds beter kennen. Kellie is graag in ons gezelschap. Zij is niet een ontzettende knuffelkont maar dat wisten wij van te voren. Wij kunnen haar inmiddels regelmatig uitgebreid aaien en wij leren steeds beter wanneer het het juiste moment is. Als zij het niet fijn vindt dan laat zij dat duidelijk merken. Soms schrikt ze van haar eigen reactie en komt zij excuses maken door uitgebreid kopjes te geven. Gekscherend noemen wij haar soms ‘ons valse vriendinnetje’. Zij is een echte zonnekoningin; zij vindt het heerlijk om in de tuin in het zonnetje te liggen en spelen doet zij ook graag. Als wij thuis komen worden wij luid miauwend door haar opgewacht; dat is leuk thuis komen! Wij zijn erg blij met Kellie!

Kellie