Snoepey (voorheen Hinkel)

Snoepey, (voorheen Hinkel) is een hele lieve, poes met een zachtaardig karakter. Zij is al helemaal aan/bij ons gewend en is graag buiten. Zij heeft een gezonde eetlust en laat duidelijk merken wanneer zij het tijd vindt om haar bordje weer te vullen. Er hebben zich geen gezondheidsproblemen voorgedaan. Omdat Snoepey veel buiten is, hebben wij bij de dierenarts Stronghold, een hoogwaardig antivlooienmiddel gekocht. 'S nachts is zij graag bij ons in de slaapkamer en waakt zij over ons aan het voeteneinde. Wij zijn goed geïnformeerd over Snoepey door uw stichting. Wij zijn heel blij dat Snoepey deel uitmaakt van ons huishouden en wij denken dat zij zich ook bij ons uitstekend op haar gemak voelt.

Een match made in heaven!

Snoepey (voorheen Hinkel)