Toto

Het gaat heel goed met Toto! Hij hoort er helemaal bij, heeft z’n plekje gevonden. Z’n ruimte binnenshuis werd steeds groter, heel onderzoekend en nieuwsgierig heeft hij alle kamers en hoekjes en nisjes onderzocht. Naar buiten gaan vond Toto in aanvang heeeeel spannend. Ik ook, want ja, het is een zwerfkatje geweest, we zouden het allemaal heel zielig vinden als hij de weg naar huis niet meer kan vinden. Maar Toto deed het heel goed. Beetje bij beetje en heel voorzichtig maakte hij z’n actieradius groter. En als hij ergens van schrok stoof hij als een speer naar binnen toe, door de schuifpui die we steeds wagenwijd open hadden gezet voor hem. Bij ons thuis is echt zijn veilige haven, zo voelt het.

De laatste twee weken hebben we met het kattenluik geoefend. Dat gaat nu ook heel goed.

Hij eet goed, drinkt goed, is lief en gezellig, met een eigen willetje. Hij speelt graag, zit achter vliegen aan, kan enorm hoog springen. Hij ligt ook graag in de vensterbank of op bed te relaxen.

Volgens ons heeft hij het hier echt naar z’n zin en beschouwt hij ons huis als zijn thuis.

Wij zijn heel blij met hem!

Toto