Anieka zoekt een huis met een tuin

“Ik ben een lieve aanhankelijke poes”

Hoi, ik heet Anieka. Dit betekent in het Hindoestaans ‘sierlijk’ en ‘lief’. Laat ik dat nou beide zijn, met mijn mooie zwarte vacht en lieve karakter! Nu ben ik ook nog eens uniek! Weet je waarom? Ik ben een poes zonder staart. Nieuwsgierig geworden? Kom mij maar gauw bewonderen!

Mijn baasje bracht mij naar Stichting Zwerfdier. Zij kon helaas niet meer voor mij zorgen. Dat vond ik heel verdrietig. Maar daar ben ik nu overheen. Ik wil heel graag naar een nieuw huisje toe. Helemaal voor mij alleen! Dat lijkt mij zó fijn!

Zoals ik al zei, heb ik een lief karakter. Ik ben aanhankelijk en rustig. Aandacht van mensen vind ik altijd heel fijn. Als ik je nog niet ken, ben ik verlegen. Maar dat duurt niet lang hoor. Al snel laat ik mij volop knuffelen en aaien. En geef ik jou kopjes. Ja, ik ben echt een schatje! Spelen vind ik ook heerlijk. Het allerliefst samen met jou! Dus als jij ook van spelletjes houdt, gaan wij een heerlijke tijd tegemoet!

Graag woon ik bij 1 of 2 ervaren, rustige baasjes. Baasjes die de tijd nemen om een verlegen poesje te laten wennen. In het begin kan ik een terugslag krijgen. Dat is iets om rekening mee te houden. Aan kinderen ben ik niet gewend. Dus daarmee wil ik niet samenwonen. Andere katten en honden houd ik niet van. Dus wil ik als enige kat bij jou wonen! Wel wil ik een fijne tuin. Want buiten zijn vind ik dolletjes, hihi.

BELANGRIJK: Omdat ik (lang geleden) onzindelijk ben geweest, moeten er twee kattenbakken in mijn nieuwe huisje staan. Ik doe allang alles keurig op de bak. En ben volkomen zindelijk. Maar beter het zekere voor het onzekere nemen toch? De mensen van Zwerfdier kunnen je hierover alles vertellen. Het verhaal over mijn ontbrekende staart krijg je dan op de koop toe.

LET OP: Ik mag niet geplaatst worden in de buurt van het Brugstuk in Heiloo.

Wil jij dit sierlijke, lieve zwarte poesje héél gelukkig maken? Geloof jij ook niet in die flauwekul dat zwarte katten ongeluk brengen? Maar dat wij juist geluk brengen? En heb jij ook zo’n zin om samen te knuffelen en te spelen? Plus die heerlijke tuin? Dan hoop ik je snel te zien! Kopje van Anieka!

Anieka

Poes
01-06-2012
10-06-2024