Bella zoekt samen met Whoopy een bovenwoning zonder balkon of afgesloten balkon of met hordeur

“Ik ben een lieve rustige aanhankelijke poes”

Hi! Ik ben Bella. Mijn zus Whoopy en ik vormen een tweeling. Wij delen samen een grote passie: Fashion en Styling. Elk jaar weer zijn wij blij met de herfst. Onze lapjes-jasjes passen namelijk héél goed bij dit jaargetijde. De mooie herfstkleuren als bordeauxrood, kastanjebruin en zwart flateren ons enorm! Wij zijn dan ook echte fashionista’s. En kunnen zo de Catwalk op bij de London Fashionweek!!

Helaas kon ons baasje niet meer voor ons zorgen. Daarom zijn wij naar Stichting Zwerfdier gebracht. Dat was best verdrietig voor ons. Wij moesten dat een plekje geven. Daarom waren wij in het begin echt wel van slag. Maar inmiddels voelen wij ons prima op ons gemak. Daarom mogen wij nu naar een fijn nieuw huisje toe. Dat is een beetje spannend maar ook fijn!

Mijn karakter is lief, verlegen en rustig. Mijn verzorgers vinden mij aandoenlijk en schattig. Bij mijn vorige baasje was ik lief en knuffelig. Mijn verzorgers merken ook dat ik geniet van aandacht en knuffels. Zij doen dit altijd heel rustig en liefdevol. Zodat ik mij lekker kan ontspannen. En volop kan genieten! Voordat je het weet gaat dan mijn spinmotortje aan. Zó lief!

Drukte en hectiek zijn wij niet gewend. Dat vinden wij niet fijn. Daarom wonen wij graag in een rustig huisje bij 1 of 2 baasjes. Wij hebben veel aandacht nodig. Graag willen wij graag dat onze baasjes parttime werken. Wij willen niet dat er oppas- of buurtkinderen in huis komen. Dat is te druk voor ons. Maar het is natuurlijk goed als er soms visite komt met een kindje. Dan gaan wij gewoon ergens in huis anders chillen. Van andere dieren houden wij niet. Daarom willen wij als enige katten bij jou wonen.

LET OP: Whoopy en ik zijn onafscheidelijk. Daarom willen wij samen naar een huisje. Wij mogen dus NIET uit elkaar gehaald worden.

Wij zijn echte binnenkatten. In ons vorige huis kwamen wij niet buiten. Verkeer zijn wij niet gewend en is dan ook gevaarlijk voor ons. Ons droomhuisje is dan ook een bovenwoning. Met of zonder balkon. Als er een balkon is kan je deze afsluiten. Zodat wij veilig op het balkon kunnen. Je kunt ook een hordeur plaatsen. Dan mogen wij niet op het balkon. Maar kan jij lekker je deur openhouden. Je leest het goed, je kunt alle kanten op met ons! De mensen van Zwerfdier kunnen je over dit alles goed voorlichten.

LET OP: Ik mag niet worden geplaatst in de buurt van de Plutostraat in Oudorp.

Houd jij ook van de mooie herfstkleuren? En vind jij ons beeldig in onze lapjes-jasjes? En heb jij een fijne bovenwoning waar wij samen mogen wonen? Dan hopen wij dat jij snel belt. Dan kunnen wij ons showen aan jou. Bye Bye, see you soon! Love from Bella.

Bella

01-09-2011
18-09-2024
Gecastreerd