Bellatrix zoekt een huis met tuin

Hoi! Ik ben Bellatrix. Je kent mij vast uit de films van Harry Potter. Daarin speelt de onaardige heks Bellatrix. Maar wees gerust hoor. Want ik ben helemaal geen nare heks. Verre van dat. Ik betover jou namelijk met mijn lieve karakter: Hocus Pocus Pilatus Pas!

Via een uitwisseling met Stichting Zwerfkatten Havengebied IJmuiden kwam ik bij Stichting Zwerfdier. In IJmuiden woonde ik namelijk bij een gezin. Daar ging ik niet goed om met de peuter in huis. Nu zoek ik opnieuw een fijn ‘knibbel-knabbel-knuisje-huisje’. Daar heb ik heel veel zin in!!

Mijn karakter is lief, aanhankelijk, nieuwsgierig en energiek. Als ik jou nog niet ken, ben ik een tikkie verlegen. Maar dat stelt weinig voor hoor. Je kunt mij namelijk al snel aaien en knuffelen. Lief hè? Ook ben ik lekker speels. Heerlijk vind ik het om te rennen met een balletje of speeltje. Dan kan ik lekker mijn energie kwijt. Dat is belangrijk voor mij. Wil jij met mij spelen als ik bij jou woon? Leuk, dat wordt vast een dolle boel!

Graag zoek ik een rustig huisje bij 1 of 2 liefdevolle ervaren baasjes. Baasjes die het fijn vinden om een jonge kat te vertroetelen. Daarom wil ik graag dat zij parttime werken. Want als ik hele dagen alleen zit, word ik ongelukkig. In mijn vorige huisje ging ik niet goed om met de peuter in huis. Daarom wil ik niet met jonge kinderen wonen. Wel ging ik goed om met het oudere kind. Daarom kan ik prima wonen in een gezin met een kind vanaf 16 jaar. Het is dan wel belangrijk dat deze eerder met katten gewoond heeft. Houd je hiermee rekening als je mij in huis neemt?

Andere katten vind ik hartstikke leuk. Graag wil ik dan ook wonen bij 1 of meerdere sociale en makkelijke katten. Ik mag dus NIET als enige kat in huis wonen. Een tuin bij mijn huisje is echt een must. Want wat kan ík genieten van de zon op mijn bolletje. Beter wordt het niet!

Zal ik eens wat leuks vertellen? Ik ben een echte lekkerbek, hihi. Graag smul ik van een lekker hapje Gourmet mousse. Dat is echt mijn favoriet. Dus als jij mij wilt paaien, dan is dit het…….. Hocus Pocus Pilatus Pas……. geheime recept!

BELANGRIJK: Ik mag niet geplaatst worden in de Bellatrixstraat in IJmuiden.

Ben jij betoverd door mijn levensverhaal? En benieuwd geworden wat ik nog meer te miauwen heb? Dan hoop ik dat jij al mijn wensen kan vervullen. Want ik wil heel graag naar een eigen ‘knibbel-knabbel-knuisje-huisje’ toe! Liefs van Bellatrix.

Bellatrix

01-07-2023
10-07-2024
Bellatrix

Bellatrix in het echt zien?

<     Barny
Beppie     >