Blacky zoekt een huis met tuin

“Ik ben een lieve bescheiden knuffelkater.”

Hoi, mijn naam is Blacky. Dat rijmt op vlekkie. Ik heb dan ook een klein wit vlekje op mijn snoet. Ook heb ik wat wit onder mijn kin en een paar schattige witte teentjes. Maar verder ben ik helemaal zwart. Mijn verjaardag is op de dertiende. Ze zeggen dat dat een ongeluksgetal is. Gelukkig is dat alleen maar bijgeloof. Ik ben juist hartstikke lief!

Een tijdje geleden overleed mijn baasje. Daarom werd ik naar Stichting Zwerfdier gebracht. Dat vond ik wel verdrietig. Maar daar ben ik nu gelukkig overheen. Toen ik hier kwam was ik samen met mijn huisgenootje. Maar die is onaardig tegen soortgenootjes. En dat vind ik ongezellig. Daarom ga ik nu in mijn eentje op zoek naar een nieuw gouden mandje. Daar heb ik veel zin in!

Mijn verzorgers vinden mij een hele lieve kat. Als ik je nog niet ken ben ik een klein beetje verlegen. Maar dat is snel over hoor! Als je me aait begin ik zachtjes te spinnen. En geef ik kopjes. Lief hè? Aanhankelijk ben ik ook. Graag kom ik gezellig naast je liggen. Heerlijk knus. Ook ben ik dol op jagen. Dan voel ik me net een stoere zwarte panter! Grr!

Mijn ideale huisje heeft een fijne tuin. Heerlijk vind ik het om buiten te zijn! Er mag best 1 andere kat in mijn huisje wonen. Die moet dan wel sociaal of zelfstandig zijn. En niet dominant. Het is belangrijk dat deze kat eerder met katten gewoond heeft. Maar ik wil ook best als enige kat bij je wonen hoor. Makkelijk ben ik hè? Graag wil ik wonen ik bij 1 á 2 ervaren, geduldige en rustige baasjes. Met jongvolwassenen vanaf 18 jaar kan ik ook goed samenwonen. Kortom, je kunt met mij alle kanten op!

Let op: Ik mag niet geplaatst worden in de buurt van de Weidemolen in Purmerend.

Zoek jij een aanhankelijke zwarte kater die meer geluk in jouw leven brengt? Heb je een grote tuin en een fijne bank? Dan begin ik nu al zachtjes te spinnen. Zo graag wil ik je leren kennen! Maak je snel een afspraak? Kopjes van Blacky!

Blacky

13-07-2015
13-07-2024
Blacky