Jackie zoekt een huis met tuin in een rustige buurt

Brul brul, hier is Jackie! Mijn sterrenbeeld is Leeuw. Het toeval wil dat ik ook líjk op een leeuw(in)! Kijk maar naar mijn mooie manen en woest aantrekkelijke blik. Een typische Leeuwin is een goede leidster, zelfverzekerd en rustig. Ik ben dan ook echt een karakterpoes. Dat spreekt jou vast wel aan, toch?!

In mijn leven had ik meerdere huisjes. Mijn baasjes gaven mij door omstandigheden steeds te weinig aandacht. Mijn laatste baasje stond mij af aan Stichting Zwerfdier. Het ging niet meer tussen ons. Je begrijpt dat al deze veranderingen stressvol waren voor mij. Bij Zwerfdier kwam ik weer tot rust. Dat is een heerlijk gevoel. Nu zoek ik een ideaal huisje waar ik voor altijd mag blijven wonen!

Mijn sterrenbeeld ken je al. Maar graag vertel ik nog wat meer over mijzelf. Ik ben een lieve gezellige knuffelpoes. Regelmatig kroel ik op de grond van geluk. Kijk maar op de foto! Fijn vind ik het om bij je op schoot of naast je te zitten. En als je mijn vacht eventjes (niet te lang!) kamt, word ik rondom gelukkig. Kortom van aandacht knuffels en aaitjes krijg ik nooit genoeg!

Maar LET OP, ik heb ook een pittige kant. Daarom zoek ik serieuze baasjes met ervaring, begrip en geduld. Baasjes die weten hoe ze een kat moeten lezen. Voorbeeld: Als jij mij (te) lang aait of kamt, of aait op mijn flank, vind ik dat niet fijn. Dat irriteert mij. Dus doe dat liever niet. Het is dus van belang dat jij mijn grenzen respecteert. Houd je hier rekening mee?

Graag wil ik dat mijn baasjes parttime werken. Dat vind ik namelijk heel gezellig. Want als ik hele dagen alleen ben, word ik ongelukkig. In het verleden ging mijn voorkeur iets meer uit naar mannen. Hier bij Zwerfdier vind ik alle verzorgers lief.

Je bent vast benieuwd naar mijn verlanglijstje voor een huisje. Hier komt ie! Graag woon ik in een huis in een rustige buurt. Een tuintje is fijn maar heel avontuurlijk ben ik niet ingesteld. Dus ik blijf graag dichtbij huis. Wel zo fijn toch? Kinderen en dieren geven mij stress. Daarmee wil ik dan ook niet samenwonen. Houd je hier allemaal rekening mee als je mij in huis neemt?

BELANGRIJK: Mijn gewicht is wat te hoog. Daarom eet ik RD brokken. Deze zijn om af te vallen. Naast brokken mag ik elke dag natvoer eten. De mensen van Zwerfdier informeren je verder hierover.

BELANGRIJK: Ik ben een langharige kat. Daarom heeft mijn vacht regelmatig vachtverzorging nodig. De mensen van Zwerfdier leggen je uit hoe je dit aanpakt.

LET OP: Ik mag niet geplaatst worden in de buurt van de Nesdijk in Bergen.

Als je mij ziet denk je vast: “Oh, wat een mooie kat!”. Dat snap ik goed want ik ben ook beeldig om te zien. Maar toch wil ik jou vragen om mij uit te kiezen op karakter. Want uiterlijk is eigenlijk onbelangrijk. Het gaat om het innerlijk. En, dat is al mooi genoeg nietwaar?

Val jij op mijn mooie wapperende manen en zelfverzekerde uitstraling? En ben jij op zoek naar een aanhankelijke karakterpoes? Dan ben ik jouw Leeuwin….. uhh….poes! Als jij mij dat huisje-voor-altijd kan bieden, voel ik nú al een klik! Bel je snel? Brulletje van Jackie.

Jackie

10-08-2013
16-04-2024
Jackie