Lucy zoekt een huis met tuin

“Ik ben een lieve vrolijke poes met pit”

Hoii, ik ben Lucy! In de jaren ’60 had je de televisieserie “The Lucy Show”. Daarin stal de roodharige comédienne Lucy de show. Als ik dat zie, lig ik in een deuk van het lachen! Soms droom ik van een hoofdrol in mijn eigen Lucy Show! Want ook ik ben een beetje roodharig. En bovendien héél grappig!

Mijn baasje bracht mij naar Stichting Zwerfdier. In mijn huisje was ik namelijk onzindelijk. Dit werd erger met de komst van de kinderen en een kat. Het was mij allemaal veel te druk. Hier bij Zwerfdier ben ik volkomen zindelijk. Al mijn behoeftes doe ik keurig op de kattenbak.

Lief, aanhankelijk en nieuwsgierig zijn zomaar wat karaktertrekken van mij. Ik vind het fijn als jij mij zachtjes en liefdevol aait. Speels ben ik trouwens ook. Graag speel ik zelf. Maar als jij met mij speelt hebben we sámen de grootste lol! Beter wordt het niet, toch?

Eerlijk is eerlijk, ik heb ook een pittig kantje. Want als ik iets niet leuk vind, kan ik uithalen. Daarom is het belangrijk dat jij niet over mijn grenzen gaat. En mij leert lezen. Houd je hiermee rekening als je mij in huis haalt?

Mijn ideale huisje heeft een heerlijke tuin. Daarin kan ik lekker chillen en spelen. Kinderen en andere dieren zijn te druk voor mij. Daarmee wil ik dan ook niet samenwonen. Graag woon ik bij één of twee volwassen baasjes. Baasjes die rustig en geduldig zijn. En ervaring hebben in het lezen van katten met pit. Als zij dat hebben, komt het helemaal goed.

BELANGRIJK: In het verleden was ik onzindelijk. Daarom wil ik nu twee kattenbakken in mijn huisje. De mensen van Zwerfdier informeren je hierover.

LET OP: Ik mag niet geplaatst worden in de buurt van de Vredenoord in Heiloo.

Steel ik na het lezen van mijn verhaal, niet alleen de show maar ook jouw hart? Maar vooral, denk jij dat jij een leuke (bij)rol kan vervullen in mijn leven? Dan hoop ik dat ik de hoofdrol mag spelen in onze “Lucy Show”. Dát wordt vast lachen, gieren, brullen! Bye Bye van Lucy!

Lucy

01-04-2020