Maxie zoekt een huis met tuin

“Ik ben een lieve temperamentvolle kat”

Hallootjes! Ik ben Maxie. Mijn levensmotto is “Live life to the MAX”! Oftewel “Haal het maxi(e)male uit het leven”. Het leven is namelijk te mooi om niet te vieren. Dus, als jij mij in huis neemt, wordt elke dag een feestje. HIEP HIEP HOERA!

Mijn baasjes stonden mij af aan Stichting Zwerfdier. Het ging niet meer thuis. Door een ongeluk begin dit jaar, werd het alleen maar erger. Nu ik hier woon, ben ik weer tot rust gekomen. Dat is heel fijn. Nu zoek ik een huisje waar ik weer maxi(e)maal happy mag zijn!

De schrijfster van de site vroeg of ik mijzelf wilde omschrijven. Nou, daar komt ie: Ik ben lief, nieuwsgierig en speels. En woest aantrekkelijk natuurlijk. Maar dat zie je wel op de foto’s, haha. Een kriebeltje en een aaitje op mijn kopje vind ik fijn. Daarvan geniet ik. Bij mijn baasjes kwam ik soms op schoot. Maar dat deed ik alleen wanneer ik dat zelf wilde. Spelen doe ik graag. Alleen of met jou. Het liefst lekker buiten. Dan kan ik écht mijn ei kwijt!

Eerlijk is eerlijk, ik ben best een temperamentvolle kat. Als ik iets niet leuk vind, zoals optillen, haal ik soms naar je uit. Dan ben ik soms onvoorspelbaar. Daarom wil ik graag dat mijn baasjes respect hebben voor mijn grenzen. Mijn temperament had ik altijd al. Maar door een ongeluk is dat wat meer geworden. Begin dit jaar ben ik namelijk aangereden. Dat heeft wel indruk op mij gemaakt. Gelukkig is het allemaal wel goed gekomen. Maar hierna vind ik het niet meer fijn om bij mijn onderrug en heupen geaaid te worden. De mensen van Zwerfdier informeren je hierover.

Graag zoek ik een huis met fijne tuin! Héérlijk vind ik dat! Andere dieren en kinderen zijn niet geschikt voor mij. Daarmee wil ik dan ook niet samenwonen. Houd je hiermee rekening als je mij in huis neemt?

Spreekt mijn levensmotto jou aan? Dus, haal jij ook het MAXI(E)male uit je leven? Top, dan hebben wij een match. Als jij mij dan ook nog dat perfecte huisje kan bieden, worden we allebei blij! Dan miauw ik weer HIEP HIEP HOERA! Kopje van Maxie.

Maxie

01-08-2021