Pepper zoekt een huis met tuin

“Ik ben een aanhankelijke speelse kater”

Hoi, ik heet Pepper. Maar ‘Sergeant’ ervoor mag ook hoor! Je weet wel, van dat hele beroemde nummer van The Beatles. Juist ja: Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band! Ben jij ook fan? Als jij langskomt, zing ik het voor jou! Neem jij mij dan mee naar huis, net als in het liedje?

Mijn baasje is helaas overleden. Daarom woon ik nu bij Stichting Zwerfdier. In het begin was ik heel verdrietig. Maar dat is gelukkig over. Nu wil ik dolgraag naar een fijn ‘forever home’! Dat lijkt mij ‘lovely’, yeah!

Mijn karakter is lief en aanhankelijk. Zodra je mij ziet, mag jij mij aaien en knuffelen. Daar ben ik dól op! Maar soms heb ik ineens genoeg van de aandacht. Dat laat ik dan duidelijk merken. Dat is iets om rekening mee te houden. Spelen vind ik te gek. Vooral als ik samen met jou kan spelen! Weet je wat ik ook heerlijk vind? Jagen! Mijn jachtinstinct is goed ontwikkeld, mag ik wel zeggen!

Graag woon ik bij 1 of 2 ervaren, geduldige baasjes. Of bij een gezin met jongvolwassenen boven de 18 jaar, dat kan ook. Zij moeten wel gewend zijn aan katten. Zodat ze weten hoe ze met mij om moeten gaan. Andere dieren houd ik niet van, of het nou katten of honden zijn. Dus ik wil als enige kat bij jou wonen. Een fijne tuin bij mijn huisje is echt een must. Gewoon heerlijk buiten zijn en lekker jagen. Mooier kan het leven niet zijn!

LET OP: Ik mag niet worden geplaatst in de buurt van de Weidemolen in Purmerend.

Heb je altijd al zitten wachten op een rood pepertje? Vind jij knuffelen en samen spelen ook zo fijn? Als jij ook nog die heerlijke tuin hebt, ben ik je man. Ik ga alvast zangoefeningen doen hoor! Yeah, yeah, yeah! Boks van Pepper!

Pepper

12-07-2014
13-07-2024
Pepper