Porkie zoekt een huis met een tuin

“Ik ben een lieve aanhankelijke schootkat”

Hoi, ik heet Porkie. Mijn Engelse naam betekent ‘varkentje’. Weet je waarom ik zo genoemd ben? Als je mij aait, knor ik namelijk van genoegen! Leuk hè? Wil je het zelf horen? Kom dan maar gauw bij mij langs!

Mijn baasje bracht mij naar Stichting Zwerfdier. Want thuis was ik onzindelijk. Waarom ik dat was, weet ik niet. Hier bij Zwerfdier ben ik volkomen zindelijk. En doe ik alles keurig op de bak. Nu wil ik dolgraag naar een eigen huisje. Daar heb ik heel veel zin in!

Mijn karakter is rustig, aanhankelijk en nieuwsgierig. Het allerfijnste is als ik op je schoot kan liggen. En dan wil ik natuurlijk lekker geaaid en geknuffeld worden. Dan komt mijn knormachientje helemaal op gang! Weet jij wat ik ook heerlijk vind? Spelen en dan het allerliefst samen met jou. Als jij daar ook zo dol op bent, zijn wij een ‘match made in heaven’!

Graag woon ik bij 1 of 2 ervaren, rustige baasjes. Op onverwachte dingen kan ik namelijk nog wel eens schrikkerig reageren. Kinderen zijn te druk voor mij. Dus daarmee wil ik niet samenwonen. Andere dieren houd ik ook niet van. Daarom wil ik als enige kat bij jou in huis wonen. Wel moet er een heerlijke tuin bij mijn huisje zijn. Een frisse snuit halen is het fijnste dat er is!

BELANGRIJK: Vanwege mijn blaas moet ik C/D brokken eten. Dat zijn blaasbrokken. Daarnaast wil ik ook iedere dag natvoer eten. Ik lust heel veel. Maar het allerlekkerste vind ik die blikjes van Gourmet. Daar ben ik dol op! Omdat ik onzindelijk ben geweest, moeten er in mijn huisje twee kattenbakken staan. De mensen van Zwerfdier kunnen je hierover goed inlichten.

LET OP: Ik mag niet worden geplaatst in de buurt van de Breelaan in Bergen en in de buurt van Jacques Perklaan in Heerhugowaard.

Denk jij nu, dit varkentje zal ik wel eens even wassen? Heb jij die heerlijke schoot waar ik fijn op kan liggen? En ben je ook zo dol op spelen en knuffelen? Dan hoop ik je snel te zien! Oink Oink van Porkie!

Porkie

Geslacht
Kater
Geboren