Reza zoekt een huis met een tuin

“Ik ben een lieve vrolijke knuffelpoes”

Roetsj! Hier ben ik dan, poes Reza! Racen is iets wat ik heel graag doe. Lekker snel en dynamisch, ik houd ervan! Dus als er iets voorbij flitst is het Racende Reza. Sneller dan het geluid en “rezandsnel” door de bocht. Roetsj jij met mij mee?!

Mijn baasje stond mij, en mijn vier kittens, af aan Stichting Zwerfkatten IJmuiden. Via een uitwisseling kwam ik bij Stichting Zwerfdier. Mijn kraamtijd was best lastig voor mij. Dat komt omdat ik zelf nog zo jong en onervaren was. Inmiddels staan mijn kittens op eigen pootjes. Nu is het tijd om mijn eigen leventje te leiden. Zín in!!

De schrijfster van de site vroeg of ik mijzelf wilde omschrijven. Nou, daar komt ie: Ik ben heel erg lief, vrolijk, gezellig, energiek, speels, dól op aandacht en knuffels en….zo kan ik nog wel even doorgaan, hihi. Als ik lekker geracet…eh… gespeeld heb, relax ik heerlijk rustig in een mandje. Lekker even bijkomen. Zó lief.

Graag zoek ik een liefdevol en gezellig huisje. Dit kan bij een gezin met kinderen. Het is belangrijk dat de kinderen eerder met katten gewoond hebben. En dat zij mij met rust laten als ik eet, drink, slaap of geen zin heb in aandacht. Maar ik kan ook bij alleen volwassenen wonen hoor. Dat vind ik ook super. LET OP: Het is belangrijk dat ik veel aandacht krijg. Daarom wil ik dat mijn baasjes parttime werken. Houd je hier allemaal rekening mee?

Een huis met een tuin is het helemaal voor mij! Daarin kan ik lekker ravotten. Met andere katten ga ik prima om. Daarom vind ik het leuk om met een of meerdere katten te wonen. Het is dan wel belangrijk dat deze katten makkelijk en sociaal zijn. Maar ik kan ook als enige kat in jouw huisje wonen hoor. Als ik maar genoeg aandacht krijg, hihi.

Houd jij van wat snelheid in jouw leven? Maar vooral, vind jij mij lief en pas ik bij jou? Pak dan “rezandsnel” jouw raceauto en haal mij op. Dan winnen wij samen vast en zeker de Grand Prix. Roetsj!!! High Five van Reza!

Reza

01-06-2023