Rowi zoekt een huis met tuin of een bovenwoning met afgesloten balkon

“Ik ben een lieve aanhankelijke schootpoes”

Hi allemaal, ik heet Rowi. Dat staat voor ‘vreugde’ in het Keltisch. Toepasselijker kan het niet! Want ik ben namelijk een hele lieve poes. Een echte bron van vreugde in je huis! Kom maar snel langs en je zult het direct merken!

Helaas is mijn baasje overleden. Daarom ben ik naar Stichting Zwerfdier gebracht. Ik voelde mij heel verdrietig. In het begin was ik best wel een beetje van slag. Nu voel ik mij een stuk beter. En ben ik op zoek naar een fijn huisje voor mij alleen. Dat lijkt mij dolletjes!

Over mijn karakter zal ik je wat vertellen. Behalve dat ik heel gezellig ben, ben ik ook lief en aanhankelijk. Wel ben ik af en toe een ietsiepietsie vergeetachtig. Maar dat mag wel op mijn leeftijd, vind je ook niet? Dol ben ik op knuffels en aaitjes. Hoe meer, hoe beter zeg ik altijd maar! Graag lig ik bij de mensen op schoot. Dat vind ik ontzettend fijn. Heerlijk hè?

Weet je wat zo leuk is? Ondanks dat ik een dametje op leeftijd ben, heb ik nog een heerlijk zachte vacht! Dat zou je niet verwachten hè? Kom maar gauw voelen!

Graag woon ik in een huisje bij 1 of 2 baasjes. Of bij een gezin met jongvolwassenen vanaf 16 jaar. Ze moeten dan wel gewend zijn aan katten. Andere dieren vind ik niet leuk. Ik wil daarom als enige kat in jouw huisje wonen. Een bovenwoning met afgesloten balkon of huisje met een tuin is wat ik zoek. Want ik haal graag nog een fris neusje buiten. De mensen van Zwerfdier kunnen je goed vertellen hoe je jouw balkon kunt afsluiten.

LET OP: Ik mag niet worden geplaatst in de buurt van de Schout in Zuid-Scharwoude.

Ben jij op zoek naar die echte bron van vreugde in je huisje? Houd jij ook zo van knuffelen, aaien en een poes op schoot? En heb jij dat fijne plekje voor mij om een fris neusje te halen? Dan hoop ik dat je snel belt voor een date! Knuffel van Rowi!

Rowi

29-07-2005