Teigertje zoekt een huis met een tuin

“Ik ben een lieve aanhankelijke kater”

Hoii! Mijn naam is Teigertje. Met een ´R´. Dus niet zoals Teigetje uit Winnie de Poeh. En ook niet met ´IJ´ zoals een echte tijger. Ingewikkeld hè? Ach, het maakt mij niet zoveel uit hoor. Zolang je mij maar aandacht geeft, mag je mij met elke naam aanspreken. Hihi!

Mijn baasje bracht mij naar Stichting Zwerfdier. Want ik kon niet meer in mijn huisje blijven wonen. Dit was voor ons allemaal heel verdrietig. Gelukkig heb ik mijn draai weer gevonden. Nu mag ik op zoek naar een nieuw huisje. Een huisje waar ik weer gelukkig hoop te worden. Daar heb ik zo’n zin in!

Ze vroegen mij laatst om mijn karakter te omschrijven. Nou, dat is makkelijk. Slechte eigenschappen heb ik namelijk niet. Hihi! Mijn goede eigenschappen zijn: Lief, aanhankelijk, rustig en nieuwsgierig. Als je mijn kamer binnenkomt vind ik dat heel gezellig. Ik ben dan ook echt een gezelligheidsdier! Aandacht vind ik leuk. En knuffelen vind ik fijn. Graag ga ik een goed gesprek met je aan. Dan miauw ik erop los. Houd jij daar ook van? Dan zijn we een goeie match!

Graag woon ik in een rustig huisje bij een of twee volwassen ervaren baasjes. Met rustige kinderen vanaf 16 jaar kan ik samenwonen. Zij moeten wel gewend zijn aan katten. Zodat ze mij met rust laten als ik eet, drink, slaap of gewoon even geen zin heb in aandacht. Houd je hiermee rekening?

Andere katten en honden vind ik niet leuk. Dus die mogen ook niet in mijn nieuwe huisje wonen. Graag wil ik als enige kat bij je wonen. Dan krijg ik lekker alle aandacht. Slim bekeken van mij hè? Heerlijk vind ik het om naar buiten te gaan. Dat is echt belangrijk voor mij. Daarom is een tuintje echt een must!

BELANGRIJK: Ik mag niet geplaatst worden in de buurt van de Gibon in Heerhugowaard.

Gun jij deze Tijger..uhh Teiger weer een fijne toekomst? Heb jij een fijne tuin waarin ik mij heerlijk kan uitleven? Dan hoop ik dat je snel langskomt voor een praatje. Zie ik je snel? Leuk! Brulletje van Teigertje.

Teigertje

01-02-2014
22-05-2024
Teigertje

Teigertje in het echt zien?

<     Storm
Tyga     >