CROWDFUNDING VOOR OPERATIE VAN ADOPTIEPOES SIRANA

Gelukkig is het niet nodig dit vaak te doen, maar nu willen wij u vragen om een gunst, namelijk een FINANCIËLE BIJDRAGE voor de medische behandeling van adoptiepoes Sirana.

Sirana woont sinds september 2021 in het adoptieverblijf en heeft het daar erg naar haar zin. Voor mensen blijft zij schuw, maar met haar soortgenoten kan ze erg goed opschieten en vaak ligt ze dan ook samen met een andere bewoner in een huisje, mandje of op de catwalk.

Sirana loopt al een tijdje mank en onderzoek door de dierenarts heeft nu uitgewezen dat er sprake is van een luxatie bij haar linker pols. Dat wil zeggen dat het bot in feite naast het gewricht staat. Het pootje amputeren om haar te verlossen van de pijn zou de goedkoopste oplossing zijn. Maar Sirana is pas 4 jaar oud en heeft nog een heel leven voor zich dus dat doen wij liever niet. Om het pootje te behouden is een operatie nodig. De kosten voor deze ingreep zijn helaas erg hoog, namelijk € 2000.

Voor Stichting Zwerfdier is dat een grote uitgave en daarom doen wij een beroep op onze trouwe volgers. Wilt u financieel bijdragen aan de operatie van Sirana? Zij zal u eeuwig dankbaar zijn! Alle giften zijn welkom, groot en klein. Overmaken kan via bijgaande QR-code of op rekening NL49 INGB 000 2 616489 t.n.v. Stichting Zwerfdier. Graag onder vermelding van de naam Sirana. Heel erg bedankt!!

CROWDFUNDING VOOR OPERATIE VAN ADOPTIEPOES SIRANA