Zomerhulp gezocht bij Stichting Zwerfdier

Stichting Zwerfdier vangt zwerf- en afstandskatten op en beheert een kattenpension. Zo’n 120 vrijwilligers maken elke ochtend de kattenverblijven schoon, geven de katten aandacht en zorgen voor vers water en brokjes.

Met de schoolvakantie in aantocht, is er dringend behoefte aan extra handen om de katten en Stichting Zwerfdier door de zomer te helpen. Voor degenen die niet op vakantie gaan en iets nuttigs en leuks willen doen, en als je van katten houdt, minimaal 18 jaar bent en een ochtend (of meer) per week beschikbaar hebt, meld je dan aan als zomerhulp.

De vrijwilligers maken iedere ochtend de kattenverblijven schoon, zorgen voor schone handdoeken in de kattenmandjes en vullen aan het eind van de ochtend de voerbakjes. Er is volop tijd om de katten te kroelen en knuffelen, wat helpt om hen weer te laten wennen aan mensen en zo sneller een nieuw thuis te vinden.

Naast zomerhulpen zoekt de stichting ook mensen met groene vingers voor tuinonderhoud en het grote buitenverblijf voor de katten. Degenen die van tuinieren houden en wat tijd over hebben, zijn ook van harte welkom om het team van vrijwilligers te versterken.

Geïnteresseerden kunnen een mail sturen naar info@stichtingzwerfdier.nl of bellen naar 072 561 24 82 voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding.

Zomerhulp gezocht bij Stichting Zwerfdier