Lucky zoekt een bovenwoning met afgesloten balkon of een huis met een afgesloten tuin

“Ik ben een lieve pittige kater”

Hoi, ik heet Lucky. Ken je dat beroemde liedje van Daft Punk? Vast wel! Het heet ‘Get Lucky’. Nou, dat is dus precies wat ik dolgraag wil. Dat jij mij komt halen! Dus kom overeind en ‘Get Lucky’ (mij dus!).

Voor de tweede keer woon ik bij Stichting Zwerfdier. In beide huisjes ging ik niet goed om met mijn vrouwelijke baasjes. Het klikte niet en ik vertoonde onvoorspelbaar gedrag. Hier werd niemand gelukkig van. Daarom zoek ik nu een nieuw geschikt ‘forever-home’ bij mannelijke baasjes. Ik kan haast niet wachten!

Mijn karakter is lief, aanhankelijk en nieuwsgierig. Ik ben dol op knuffelen en aandacht. Maar ik ben ook een kater met pit. Als ik door iets getriggerd word, kan ik onaardig en onvoorspelbaar gedrag vertonen. Dan kan ik uithalen of bijten. Dit doe ik bij vrouwen. Waarom ik dat doe weet ik niet zo goed. Het kan komen door onzekerheid of door een trauma uit het verleden. Hoe dan ook, het is iets om héél serieus rekening mee te houden.

Spelen vind ik heerlijk. Daarin kan ik lekker mijn energie kwijt. Ik kan mijzelf goed vermaken hoor. Maar het allerliefste speel ik samen met jou! Dus als jij een huisje vol speeltjes hebt, ben ik je man!

*BELANGRIJK*: Ik wil wonen bij 1 of 2 mannen. Mannen die ervaring en geduld hebben. En die mij goed kunnen lezen. Ik mag absoluut NIET bij vrouwen wonen. Dit is heel belangrijk. Anders denken we dat het weer misgaat met mij. Het is dus van belang dat mijn mannelijke baasje(s) altijd alleen of met elkaar blijven wonen. Dat er dus géén vrouw bij komt wonen. Houd je hier serieus rekening mee?

Kinderen houd ik niet van. Dus ik wil niet dat er kinderen in mijn nieuwe huisje wonen. Ook wil ik niet dat er buurt- of oppaskinderen in huis komen. In mijn nieuwe huisje mag één andere sociale, assertieve kat wonen. Maar ik kan ook prima als enige kat in jouw huisje wonen.

LET OP: Het is belangrijk dat ik veel aandacht krijg. Daarom wil ik dat mijn baasjes parttime werken.

Mijn nieuwe huisje mag zowel een bovenwoning met balkon of een huis met een tuin zijn. Ik ben helemaal niet gewend om naar buiten te gaan. Verkeer is dan ook gevaarlijk voor mij. Maar ik vind het wél fijn om een fris neusje te kunnen halen. Daarom moet er of een afgesloten balkon of afgesloten tuin zijn bij mijn nieuwe huisje. De mensen van Zwerfdier kunnen je goed vertellen hoe je jouw balkon of tuin afsluit.

BELANGRIJK: Ik mag niet worden geplaatst in de buurt van de Elzasstraat in Alkmaar.

Als je mij ziet denk je vast: “Oh, wat een mooie grijze kat!”. Dat snap ik goed want ik ben ook beeldig om te zien. Maar toch wil ik jou vragen om mij uit te kiezen op karakter. Grijs is maar een kleur en uiterlijk is eigenlijk onbelangrijk. Het gaat om het innerlijk. En, dat is al mooi genoeg toch?

Ben jij de man(nen) die het, na het lezen van mijn levensverhaal, met mij wil proberen? En, voel jij nu ook dat de dag dat ik bij jou kom wonen, onze ‘Lucky Day’ is? Ben jij ook zo dól op samen spelen? En heb jij dat afgesloten balkon of die afgesloten tuin? Dan zeg ik: Get Lucky! Tot gauw! Kopje van Lucky!

Lucky

02-02-2023