Collectanten gezocht

COLLECTANTEN GEZOCHT

In de week van 10 t/m 16 juni a.s. vindt de jaarlijkse collecte van Stichting Zwerfdier plaats. Wij mogen collecteren in de hele gemeente Alkmaar en in Heiloo. Wij zijn nog op zoek naar collectanten. Heeft u zin en tijd om een steentje bij te dragen? Onze bewoners zouden u zeer dankbaar zijn. Aanmelden kan telefonisch: wij zijn van maandag t/m zaterdag tussen 09.00 en 16.00 uur bereikbaar via 072-5612482. Mailen mag ook naar: info@stichtingzwerfdier.nl. Alvast heel erg bedankt namens alle katten!

In reactie op de toenemende behoeften van onze gemeenschap heeft Stichting Zwerfdier haar outreach-programma's uitgebreid met een gezondheidsinitiatief voor onze dierlijke bewoners. Dit jaar introduceren we, naast uw steun tijdens de collecteweek, een campagne om essentiële medicijnen zoals amoxicilline te verstrekken voor de behandeling van infecties bij de dieren die we verzorgen. Deze inspanning helpt ons niet alleen om de gezondheid van zwerfdieren effectiever te beheren, maar vergroot ook het bewustzijn over het belang van tijdige medische interventie in hun leven. Door bij te dragen aan deze zaak ondersteunt u niet alleen hun onmiddellijke behoeften maar zorgt u ook voor hun herstel en langdurig welzijn. Uw donaties zullen direct worden gebruikt voor de aankoop van amoxicilline en andere noodzakelijke medicijnen, wat een significant verschil maakt in hun leven.

Collectanten gezocht